телефон доверия
87183921303
Вернуться на главную отдела образования
С днем учителя!

Методическое объединение

Мұғалімнің аты-жөні: Ибраева Г.К Пәні: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 күні: Сабақтың тақырыбы: Сақтардың мәдениеті.

Сабақтың мақсаттары: Сабақта сақтардың мәдениеті туралы түсінік беру. Оқушылар сақ мәдениетінің ескерткіштерін біледі. Қазақстанның өңірлерінде орналасқан сақ мәдениетінің ерекшеліктерімен танысады. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Негізгі жабдықтар: оқулық, таза қағаз, фломастерлер, таратпа парақшалар, бағалау парағы, фотоаппарат, бейнекамера. Оқу нәтижелері: Сақтардың мәдениеті туралы түсініктері қалыптасады. Сақ мәдениетінің ескерткіштерін біледі. Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы
Скачать Смотреть

Мұғалімнің аты-жөні: Ибраева Г.К Пәні: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 күні: Сабақтың тақырыбы: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі.

 Сабақтың мақсаттары: Сабақта сақтардың жеріне басқа халықтардың шабуылы олардың қажырлы азаттық күресіне себеп болғандығы жайлы түсінік беру. Жерін, елін қорғаған ержүрек сақ тайпаларының ерлігіне оқушылардың көңілін аудара отырып ,патриоттық сезім қалыптастыру.Ұлтжанды, елін жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған, батыл, иманды жеке тұлға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Негізгі жабдықтар: оқулық, таза қағаз, фломастерлер, таратпа парақшалар, бағалау парағы, фотоаппарат, бейнекамера. Оқу нәтижелері: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі туралытүсініктері қалыптасады. Сақтардың жерін, елін қорғаған ержүрек,патриот болғандығын біледі. Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы
Скачать Смотреть

Мұғалімнің аты-жөні: Ибраева Г.К Пәні: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 күні:

Сабақтың тақырыбы: Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы. Сабақтың мақсаттары: Сабақта сақтардың тұрмысы жайлы түсінік беру. Оқушылар сақтардың шаруашылығымен, қолөнер кәсібімен танысады. Сақтардың діни-нанымдары мен ғұрыптарын біледі. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Негізгі жабдықтар: оқулық, таза қағаз, фломастерлер, таратпа парақшалар, бағалау парағы, фотоаппарат, бейнекамера. Оқу нәтижелері: Сақтардың тұрмысы туралы түсініктері қалыптасады. Сақ тайпасының шаруашылығын, қолөнер кәсібін біледі. Сақтардың діни-нанымдары мен ғұрыптарын таниды. Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы
Скачать Смотреть

Мұғалімнің аты-жөні: Ибраева Г.К Пәні: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 күні: 25.10.2013 ж Сабақтың тақырыбы: Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы.

Сабақтың тақырыбы: Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы. Сабақтың мақсаттары: Сабақта сақтар туралы алғашқы түсінік беру. Оқушылар сақ тайпасының мекндеген жерлерін біледі. Сақ қоғамының топтарымен танысады. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Негізгі жабдықтар: оқулық, таза қағаз, фломастерлер, таратпа парақшалар, бағалау парағы, фотоаппарат, бейнекамера. Оқу нәтижелері: Сақтар туралы түсініктері қалыптасады. Сақ тайпасының мекндеген жерлерін біледі. Сақ қоғамының топтарын таниды. Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы
Скачать Смотреть

ТІЗБЕКТЕЛГЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ

1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 4-сабақ Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы. Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы. Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі. Сақтардың мәдениеті.
Скачать Смотреть

Пікірталастар жүргізуге арналған жаттығу арқылы 7 модульді сабақта іске асыру.

Пікірталастар жүргізуге арналған жаттығуларды түсіну, түрлерін анықтау, түсінігін ажырата білу, тиімдіәдістерін қолдануға үйрету.
Скачать Смотреть

Сабақтың тақырыбы: Эволюциялық түсініктердің шығуы және дамуы. Эволюционизмнің алғышарттары. Ламарктның эволюциялық теориясы

Сабақтың мақсаты: Эволюционизмнің алғышарттарымен және Ламарктың эволюциялық теориясымен таныстыру. Сыни ойлауға үйрету, критерий бойынша бағалау дағдылану, топтық жұмыс дағдыларын жетілдіру. Сабақтың міндеттері: Оқушылар өз бетінше ойланады, проблемалардың шешімін табу құзіреттілігі дамиды, мәтінге талдау жасауды үйренеді, белсенді тыңдайды, сұрақ қоюға дағдыланады, ауызекі сөйлеу дағдылары қалыптасады. Әдіс-тәсілдері: Ой шақыру стратегиясы, кластер, Іnsert Венн диаграммасы. Топтық жұмыс. Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, электрондык окулық 9 сынып «Эволюция» портреттер: ЖБЛамарк, К.Линней, Ч.Б.Дарвин Ресурстар:,флипчарт, маркер, стикер, кестелер.
Скачать Смотреть

Диалогтік оқыту

Диалогтік оқыту Мектеп мұғалімдерін диалогтік оқыту әдісімен таныстырып, әңгіме оқушыларды диалог түрінде оқытуда ынталындыратын және дамытатын күш екені жөнінде көзқарас қалыптастыру. Диалогтік оқытуды тәжірибеге қалай енгізуге болатынын біледі, зерттеушілік түріне бағыттай алады.
Скачать Смотреть

Ашық сабақ Тақырыбы:«Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу» Сынып: 8

Сабақтыңтақырыбы: Квадрат үшмүшенікөбейткіштергежіктеу Сабақтыңмақсаты: • Оқушыларды «Квадрат үшмүшенікөбейткіштергежіктеу» ұғымыментаныстыру. • Квадрат үшмүшенікөбейткіштергежіктеуұғымын алгебра пәніарқылыкеңінентүсінугемүмкіндікжасау. а) білімділігі: Оқушылардыңалдыңғытақырыпбойыншаалғанбілімдерінқаншалықтыдеңгейде, меңгергендігінбайқау. «Квадрат үшмүше», «Квадрат үшмүшенікөбейткіштергежіктеу» туралытүсінігінқалыптастырыпбілімдеріншыңдау. б) дамытушылығы: Оқушылардың алгебра пәнінедегенқызығушылығын, ынтасынарттыру. «Деңгейліктапсырмалардыорындауға» мүмкіндікжасау, қиыншылықтыжеңебілугедағдыландыру. ә) тәрбиелігі: Оқушулардыұйымшылдыққа, еңбексүйгіштікке, ізденімпаздыққа, тазалыққа, ұқыптылыққатәрбиелеужәнеестесақтауқабілеттерінарттыру.
Скачать Смотреть

Коучинг по теме «Новые подходы в обучении и преподавании»

Тема занятия: Новые подходы в обучении Общие цели: Иметь представление о новых подходах в обучении: «Обучение тому, как учиться», «Диалоговое обучение». Результаты изучения: Учителя будут информированны о новых подходах в обучении: «Обучение тому, как учиться», «Диалоговое обучение». Ключевые идеи: - обучение тому, как учиться базируется на метопознании. Метопознание – способность к отслеживанию, оцениванию, контролю и преобразованию того, как индивид мыслит и обучается; - диалоговое обучение – подход в преподавании и обучении построенный с учетом определенных регулятивных правил подготовки учебного материала и проведения сообщающей беседы, с целью объяснения учебного материала учителем и усвоения его учащимися. Диалоговое обучение предполагает побуждение учащихся к участию в постановке проблем и их решении, активизацию их учебной деятельности; -учителя сосредоточат усилия и внимание не на своем собственном преподавании, а на развитии у обучающихся умений обучаться; -образовательная среда способствует активному участию в учебном процессе, а не пассивному восприятию информации.
Скачать Смотреть

Коучинг по теме «Инклюзивное образование»

Общие цели: Дать понятие «инклюзивное образование». Подготовить учителей к принятию идей инклюзивного образования, пониманию его задач, способности реализовывать в своей деятельности основные принципы инклюзии. Результаты обучения: Учителя будут знать, что такое инклюзивное образование, понимать его задачи. Сформируют позитивное отношение к совместному обучению детей с ограниченными возможностями и детьми с нормальным развитием. Изменить свои педагогические методы работы так, чтобы они соответствовали разнообразным потребностям всех учеников в классе. Составить план проведения внеклассного мероприятия «Уроки доброты» с детьми с нормативным развитием по формированию толерантности, адекватному отношению к людям с ограниченными возможностями.
Скачать Смотреть

Биология пәнінен интеллектуалдық сайыс "Үздік биолог"

"Үздік бюиолог" сайысы 6 сынып оқушылар арасында өтті.
Скачать Смотреть

первая пред. 1 2 последняя