телефон доверия
87183921303
Вернуться на главную отдела образования
С днем учителя!
ҚАЗЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ «СЕНІМ» ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

ҚАЗЫ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ «СЕНІМ» ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ

 ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

2017-2018  ОҚУ ЖЫЛЫ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I      ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

 

II     АКТ ҚОЛДАНУ

 

III    ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҚ ПЕН БІЛІМ БӨЛІМІ ТАРАПЫНАН ӨТКІЗІЛЕТІН ІС-ШАРАЛАР

 

IV    ЖЕЛІ МЕКТЕПТЕР АРАСЫНДА КОУЧИНГ,  ДӨҢГЕЛЕК СТОЛ, ТӘЖІРБИЕ АЛМАСУ

 

 V    ОҚУ ҮДЕРІСІ

 

VI    ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ

 

VII    ҚОРТЫНДЫЛАУ

 

VIII   ҚОЛДАНЫЛҒАН РЕСУРС

 

 

Қоғамдастық құрамындағы мұғалімдер санаттары:

 

  • Мектеп әкімшілігі
  • Тәжірибелі мұғалімдер
  • Біліктілік арттырудың деңгейлік курстарында сертификатталған мұғалімдер

 Жас мұғалімдер

 

 

 

Қоғамдастық тақырыбы:  «Кәсіби қоғамдастық арқылы мектептің тұрақты дамуын қамтамасыз ету»

 

 

Мақсаты:

  • Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірибе алмасу, білім мен біліктілікті дамыту,
  • Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау,
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіне көмек көрсету; педагогтердің ақпарат алмасуына жағдай жасау,
  • Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу.
  • Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату.
  • Желілік қоғамдастықтың әрбір мүшесіне қол жетімді деңгейдегі біртұтас ақпараттық педагогикалық ресурс калыптастыру.
     
 

Міндеттері:

  • Қоғамдастық мүшелерімен сенімді қарым-қатынас құру,
  • қауымдастық ішінде жағымды ахуалды қалыптастыру,
  • қауымдастықтың ережесін жасау,
  • қоғамдастықтың шеңберін кеңейтіп отыру.

 

 

 

 

 

Ережесі:

  1. Қоғамдастықтың әрбір мүшесі шынайы көзқараста болуға міндетті.
  2. Әрбір мүше сенімді қарым-қатынас жасауы керек.
  3. Әрбір адамның пікірін бағалап, сыйластықпен қабылдау керек.
  4. Тыңдау әдебін сақтау керек.
  5. Жағымды ахуалды бұзатын әрекеттер жасамауы тиіс.
  6. Көзбе-көз қарым-қатынастарда, желілік байланыс кезінде жоғары мәдениетті сақтауы тиіс.

Күтілетін нәтиже:

  • Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,
  • Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.
  • Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейін жоғарылату,
  • Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады,
  • Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды,
  • Бірлескен тренингтер мен семинарлар ұйымдастырылады,
  • Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады,
  • Еңбектенудің инновациалық әдістері мен формаларын зерттеу мен енгізу;
  • Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру, әріптестерді табу мүмкіншілігі.

 

 

 

 

 

ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҚ МЕКТЕПТЕР ЖҮЙЕСІ:

  1. Қазы ОМ, кураторы: Бекужа А.А
  2. Тақыр НМ
  3. Баймульдин ОМ
  4. Қазантай НМ
  5. Малыбай ОМ

 

«Сенім» желілік қоғамдастығының қоғамдастық сызбасы

           

Құрылымы

Қамту

Қоғамдастық мүшелері

Кездесулерді өткізу жиілігі

Байланыстар

Топтың негізгі мақсаты — қызметті сипаттау

Басқарушы топ

Қоғамдастықтар арасында және мектептер арасында

Абсолямова Г.В.

Шоманов Қ.Ш.

Байшүкіров А.Ш.

Осумханова Б.М.

Бекужа А.А.

Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір рет

Мектеп директорларының тобы. Зерттеушілер тобы. Жергілікті білім беру мекемесі.

Мектептердің ортақ проблемасын анықтау, анықталған мәселелердің шешуді жоспарлау, жоспарланған іс-әрекетерді орындау, кері байланысты ұйымдастыру.

Үйлестіруші

 топ

Мектеп аясында және мектептер арасында

 

Жупарбеков М.М.

Абсолямова Д.К.

ПестоваВ.Г.

Абсолямов А.В.

Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір рет

Мектептермен, басқарушы топпен.

Ортақ проблемаға байланысты алынған тақырып бойынша сынып сағаттарын, коучинтер өткізу.

Дамытушытоп

Мектеп аясында және мектептер арасында

деңгейлік курстарында сертификатталған мұғалімдер, информатика мұғалімдері

Мектептегі тәжірибе кезеңінде бір рет

Басқарушы топ, зерттеуші топ, жас мұғалімдер.

Жас мамандарға тәлімгерлік ұйымдастыру, жоспарға сай үдерістерді және жас мамандарды дамыту.

 

 

«СЕНІМ» ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҒЫНЫҢ

ДАМУ ЖОСПАРЫ

 

Іс-шара атауы

мақсаты

Күтілетін нәтиже

Қолданылатын ресурстар

Өтілетін уақыты, орны

Жауаптылар

1

2

3

4

5

 

 

                                                  ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

 

 

1

Желілік топ құру.

Коучинг «Желілік қауымдастық»

 

Мектептердегі ортақ проблемаларды шешу үшін мектеп аясында және аудан мен географиялық жақын орналасқан мектептер арасында тәжірибе алмасу.

Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру, әріптестерді табу мүмкіншілігі.

 

 

Желілік қоғамдастықтың шеңберіндегі ақпараттық жаңалықтар

31.01.2018

Бекужа А.А.,

Мектеп басшылары

2

Тірек мектептері мен магниттік мектептер арасында жоспар.

Мектептердің мұғалімдерінің арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру және кәсіби біліктілікті арттыру жолында қолдау көрсету

Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады.

Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейі жоғарлайды.

 

Нормативті құжаттар, жаңалықтар

үнемі

Бекужа А.А.,

мектеп басшылары

3

Үздік педагогикалық тәжірибелерді тарату.

 

Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу.

 

Озық педагогикалық тәжірибелердің мәліметтік орталығын құру, әріптестерді табу мүмкіншілігі артады

Нормативті құжаттар, ереже

үнемі

Бекужа А.А.,

мектеп басшылары

                                                                

 

 

  АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ

 

 

1

Қоғамдастықты ғаламтор желісіне қосу

Қоғамдастық аясын кеңейту, оқушылар мен мұғалімдерге тез уақыт ішінде жаңалықтарды жеткізу;

Жеке электронды почта, мектеп сайттарына арнайы банер ашу, конференция құру, электронды хат алмасу

Ақпараттық технологияны  қолдану, дистанционды түрде хабарласу, скайпты үнемі қолдануға дағдылану.

үнемі

Үйлестіруші топ

2

Білім мазмұнын жаңарту аясында сабақты жоспарлау

Жоспарларды, тапсырмаларды, жаңалықтарды сайтқа қою арқылы бағыт-бағдар беру

Жеке сабақ жоспарлау мен тізбектелген сабақ жоспарларын жасай алады

 

Ақпараттық технологияны  қолдану, дистанционды түрде хабарласу, скайпты үнемі қолдануға дағдылану.

қаңтар

Үйлестіруші топ

                     ЖЕЛІЛІК ҚОҒАМДАСТЫҚ ПЕН БІЛІМ БӨЛІМІ ТАРАПЫНАН ӨТКІЗІЛЕТІН ІС-ШАРАЛАР

1

«Білім сапасын арттырудағы қауымдастықтың рөлі» коучинг

Желілік қауымдастықты құру арқылы ой бөлісу, тәжірие алмасу, білім мен біліктілікті дамыту,

Ортақ шешімге келу, ортақ жұмысты жоспарлау

 

Басқа мектептермен жағымды іскерлік қарым-қатынас орнайды.

 

коучинг

31.01.2018

Үйлестіруші топ

2

Білім мазмұнын жаңарту аясындағы сабақты жоспарлау: сабақтың бастапқы кезеңі

Білім мазмұнын жаңарту талаптарына сай сабақтың бастапқы кезеңін жоспарлау

Мектеп мұғалімдерінің профессионалдық деңгейі жоғарлайды. Кәсіби даму жөніндегі бірлескен іс-шаралар жүзеге асады.

 

дөңгелек стол

16.02.2018

Үйлестіруші топ

3

Білім мазмұнын жаңарту аясындағы сабақты жоспарлау: сабақтың негізгі кезеңі

Білім мазмұнын жаңарту талаптарына сай сабақтың негізгі кезеңін жоспарлау

Бірлескен зерттеу топтары қалыптасады,

Кәсіби біліктіліктерін үздіксіз жетілдіріп отырады

дөңгелек стол

наурыз

Үйлестіруші топ

4

Білім мазмұнын жаңарту аясындағы сабақты жоспарлау: сабақтың аяқталу кезеңі

Білім мазмұнын жаңарту талаптарына сай сабақтың соңғы кезеңін жоспарлау

Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады,

Еңбектенудің инновациалық әдістері мен формаларын зерттелінеді және енеді;

 

дөңгелек стол

сәуір

Үйлестіруші топ

                            ЖЕЛІ МЕКТЕПТЕР АРАСЫНДА КОУЧИНГ,  ДӨҢГЕЛЕК СТОЛ, ТӘЖІРБИЕ АЛМАСУ

1

«Жаңартылған білім мазмұны жағдайындағы оқу процесінің  ұйымдастырылуы. Өзекті мәселелер және олардың шешу жолдары »  тақырыбына 

 

Жоспарларды сайтқа қою арқылы бағыт-бағдар беру

Жеке сабақ жоспарлау мен тізбектелген сабақ жоспарларын жасай алады

семинар – практикум өткізу. АКТ арқылы

қаңтар

Басқарушы топ

2

«Критериалды бағалау –дәлдікке үйретеді»

Желі мүшелерінің критерилер және дескрипторлар жасау дағдыларын дамыту.Мәселені бірлесе отырып талқылау, талдау, ақпарат бөлісу. Желілік қоғамдастықтағы мұғалімдер арасында формативті бағалаудың  тиімді түрлерін пайдалану дағдыларын дамыту

 

Формативті бағалау әдісін өз тәжірибесінде қолданатын мұғалімдер саны артады. Мұғалімдер оқыту үшін бағалау мен бағалаудың нақты айырмашылығын түсіну арқылы өз тәжірибелерінде қолдануға үйренеді.

 

Диалог, топтық жұмыс, АКТ, ынтымақтастыққа түсу

 16 ақпан тірек мектептерінде

Басқарушы топ

                                              ОҚУ ҮДЕРІСІ

 

 

2

«Жаңаша білім беру талаптары мен проблемалары»

1,2,5,7 сыныптардағы меңгерілмей жатқан тақырыптар мен проблемаларды анықтау

Бірлескен тренингтер мен семинарлар ұйымдастырылады,

Мұғалімдер жаңа идеялармен алмасады

Тірек мектептеріне бару арқылы , АКТ (электронды пошта, сайт, скайп арқылы)

(жеке жоспар)

9-31 қаңтар

Бекужа А.А

Макишева А.А

Тірек мектептері, жауапты жетекшілері

                                                   ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ

 

 

1

«Павлодар облысының 80 жылдығына орай фестиваль-концерт»

Желілік қауымдастық мектептері көркемөнерпаздарының концерті

Желілік қауымдастық мектептері көркемөнерпаздарының концерті өтеді

Тірек мектептеріне бару арқылы

4.05.2018

Тәрбие меңгерушілері

 

                                                       ҚОРЫТЫНДЫ

 

 

1

«Білім беру мазмұнын жаңарту бойынша үздік сабақ жоспары»

Білім мазмұнын жаңарту таларптарына сай үздік сабақ жоапарын анықтау

Мұғалімдер білім мазмұнын жаңарту бойынша сабақ жоспарлау талаптарын біледі

Күнделік порталына салынған жоспарлар

4.05.2018

Үйлестіруші топ

2

Желілік қоғамдастық жұмысының нәтижесі, проблемалар мен шешу жолдары.

Оқужылында анықталған проблемаларды шешу, жаңа оқу жылына жоспар құру

Үздік педагогикалық тәжірибелер анықталып, тамыз пәндер секциясына ұсынылады.

 

Диалог, топтық жұмыс, АКТ, ынтымақтастыққа түсу

22 сәуір тірек мектептерінде

Басқарушы топ